Burma Democratic Concern has the firm determination to carry on doing until the democracy restore in Burma.

Sunday, 26 April 2009


ေက်ာ္ဟိန္းက ရဟန္း ဝတ္ေတာ့မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ မဝတ္ခင္ကတည္းက တရားပြဲေတြ
လက္ခံပါသတဲ့။ လူမင္းက လသား သမီးကေလးကို သီလရွင္ ဝတ္ေပးပါသတဲ့။ ဒါဟာ
ျမန္မာျပည္ ဘာသာေရးမွာ အႏုတ္ လကၡဏာေတြပါ။

ရဟန္းဝတ္ၿပီးရင္ ငါးဝါတိုင္ေအာင္ ဥပဇၥ်ယ္ဆရာအနီးမွာ ေနရပါတယ္။
သကၤန္းပတ္ၿပီးတာနဲ႔ သာသနာျပဳေတာ့မယ္ဆိုၿပီး ေသာက္ရမ္း ေလၽွာက္လုပ္လို႔
မရပါဘူး။ အနီးေနဆရာရဟန္း (ဆရာရဟန္း မအားရင္ Assign လုပ္ေပး၊ အပ္ေပးတဲ့
ရဟန္းေတာ္) ထံပါးမွာ ေနၿပီး အနည္းဆုံးအားျဖင့္ ရဟန္းစည္းကမ္းျဖစ္တဲ့
ဝိနည္းကိုေလ့လာရပါတယ္။

ေခါင္းမွာ ဒက္ဗရပြေပါက္လာတဲ့ ကိုရင္ ေပါက္စနကေန ရဟန္းျဖစ္လာတဲ့
ငယ္ျဖဴေတြေတာင္ တရားပြဲ ရင္ဆိုင္ေဟာဖို႔ဆိုတာ မလြယ္လွေသးပါဘူး။
ေက်ာ္ဟိန္းဆိုတဲ့ သီခ်င္း၊ သူသ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ ဇာတ္ကား၊ သူဒါရိုက္တာ
လုပ္တဲ့ကားေတြ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘာသာေရးမွာ စတန္႔ လုပ္လို႔ မရပါဘူး။
ကုသိုလ္မရဘဲ အကုသိုလ္ပဲ ေသခ်ာေပါက္ရမွာပါ။ တကယ့္ သံဃာေလာကက ဒါမ်ိဳးေတြ
လက္ခံမွာ မဟုတ္ပါဘူး။

လူမင္းက စတန္႔လုပ္ျပန္တာက ရက္ ၁၀၀ သား ကေလးေပါက္စနကို သီလရွင္ ဝတ္ေပးတယ္။
သီလေပးတာေတာင္ လိုက္မဆိုနိုင္ေသးတာ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္ သီလရွင္
ျဖစ္နိုင္ပါ့မလဲ။ သီလရွင္ ဝတ္စုံ ပတ္ေပးတာေလာက္ပဲ ရွိမွာပါ။ သာမေဏ
ဝတ္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ အနည္းဆုံးအားျဖင့္ ကိုယ့္ဆြမ္းကို က်ီးမထိုးေအာင္
ေျခာက္နိုင္တဲ့ အရြယ္၊ သကၤန္းကို နိုင္တဲ့ အရြယ္ ျဖစ္ရမယ္လို႔ ဘုရားက
သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ ဝတ္ေပးတဲ့ ကိုယ္ေတာ္ကို သံဃမဟာနာယ အဖြဲ႕တို႔၊
ဝိနည္းဓိုရ္ အဖြဲ႕တို႔က ဘာမွ မေျပာဘူးလား မသိပါ။ (ႏွာေစးေတာ္မူၾကထင့္။)

ကံေဆာင္တာ၊ ဘုန္းႀကီး နိုင္ငံေရးေျပာ သာသနာ ပ်က္စီးေၾကာင္း
မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေထာင္ထဲေရာက္ မဲဇာေရာက္ ျဖစ္ရပါတယ္။ ခုနလို
သာသနာမွာ ထင္ရာလုပ္တာက်ေတာ့ ဘာသံမွ မထြက္ၾကပါဘူး။ ဒီလိုလုပ္တာကမွ သာသနာ
ေသခ်ာေပါက္ က်ဆင္းေတာ့မွာပါ။

ဆရာေတာ္ ဦးဗုဓ္တို႔၊ လယ္တီဆရာေတာ္တို႔၊ မဟာဂႏၶာ႐ုံဆရာေတာ္တို႔မ်ား
ဒါေတြ သိရ ၾကားရေတာ္မူရင္ေတာ့ျဖင့္ ငါတို႔ ၂ ခါျပန္ေတာင္
ပ်ံလြန္ေတာ္မူခ်င္တယ္လို႔ ၿငီးျငဴေတာ္မူၾကမွာကေတာ့ ျမင္ေယာင္မိပါေသး။

သင္ကာ

ေဖေဖာ္ဝါရီ၊ ၂၀၀၉