6-12-2010
တပည့္ေတာ္သည္ စ်ာန္ကို အေၿခခံေသာ အဘိဥာဏ္၏အစြမ္းႏွင့္ ပတ္သက္သည္ကို အထူးပင္စိတ္ဝင္စားပါသည္ဘုရား။ ပဋိဘာဂနိမိတ္ဝင္စားကာ သမာပါတ္ရွစ္ပါး အႏုလံုပဋိလံုဝင္စားၿခင္းအားၿဖင့္
ပထဝီကသိုဏ္းကိုတည္ၿပီး ဖန္ဆင္းအပ္ေသာ ရုပ္သည္မည္မွ် အရွည္ၾကာဆံုး တည္ႏိုင္ပါမည္လဲဘုရား။
အဓိဌာန္သမွ် တည္သည္ဆိုလွ်င္ အဓိဌာန္ေသာပုဂၢိဳလ္က ၾကာရွည္ေလးၿမင့္စြာတည္တံ့ေနေအာင္ အဓိဌာန္ေသာ္ၿငားလည္း
သူ၏စ်ာန္ကြယ္ေသာ ခဏမွာ ထုိအဖန္ဆင္းခံရုပ္၏ လားရာသည္ မည္သို႔ၿဖစ္ႏိုင္ပါသည္လဲဘုရား။
အက်ိဳးအေၾကာင္းကို တပည့္ေတာ္သည္ မပစ္ပယ္ပါ။ သို႔ေသာ္လည္း ဗကၿဗဟၼာေလာင္း ရေသ့ၾကီး၏
လူအမ်ားကို ကယ္တင္ေသာထံုးကို နွလံုးမူၿပီး ယခုရဟန္းသူၿမတ္၊ လူသူေတာ္ၿမတ္တို႔သည္
သတၱဝါတို႔၏ဆင္းရဲေၾကာင္းကို တန္ခိုးအစြမ္းၿဖင့္ ဟန္႔တားႏိုင္စေကာင္းပါသလား အရွင္ဘုရား။
ထုိ႔ၿ႔ပင္ သူ႔မယားလုိခ်င္ သူ႕လင္လွံၿဖင့္ထိုး ပံုဝတၳဳထဲမွကဲ့သို႔ မေကာင္းေသာသူအား သိၾကားမင္းသည္
သူ၏ကၠဳဒိပါဒ္အစြမ္းၿဖင့္ ပယ္ရွားေပးသကဲ့သို႔ ယခုမ်က္ေမွာက္ေလာကတြင္ စ်ာန္တန္ခိုးသည္
အေၿဖတစ္ခု ၿဖစ္ႏိုင္ပါမည္လား အရွင္ဘုရား။ အေၾကာင္းႏွင့္အက်ိဳးတြင္ ကံသည္အားၾကီးေသာ
အေၾကာင္းၿဖစ္ေသာ္ၿငား လည္း ကံတစ္ခုတည္းသက္သက္ၿဖင့္ မၿပည့္စံုေသာအခါ
ၿပင္ပမွအေၾကာင္းတရားမ်ားၿဖင့္ ပံ႔ပိုးေပးရသည္ဟု မွတ္သားဖူးသၿဖင့္ ထိုအေၾကာင္းတရားသည္
စ်ာန္တန္ခိုး ၿဖစ္စေကာင္းပါသလားဘုရား။ တပည့္ေတာ္သည္ မၿဖစ္ႏိုင္ေသာ မဟာလူစြမ္းေကာင္း
အၿဖစ္ စိတ္ကူးယဥ္ၿခင္းမဟုတ္ပါဘုရား။ ၿဖစ္ႏိုင္သည္ဟု အတိအက် ေဖာ္ၿပခဲ့ၿပီး
ေရွးသူေတာ္ေကာင္းတို႔ထံုးကို နွလံုးမူကာ နွလံုးသြင္းဆင္ၿခင္ၿခင္းမွ်သာ
ၿဖစ္ပါသည္ဘုရား။
ထို႔ၿပင္ စိတၱသံယုတ္မွ ေႏြရာသီအၿပန္လမ္းတြင္ ႏြမ္းနယ္ၾကေသာမေထရ္ၿမတ္ တို႔အား ပင္ပန္းၿခင္းကိုေၿဖေဖ်ာက္စိမ့္ေသာငွာ မိုးေၿပးကေလးရြာေစသာအရွင္ၿမတ္ကဲ့သို႔ လူ႕၇ြာေလာကအား
စ်ာန္တန္ခိုးသည္ လုိအပ္ေသာေနရာမ်ားတြင္ ေၿဖရွင္းခ်က္(solution) တစ္ခုၿဖစ္ႏိုင္စေကာင္းပါသလားအရွင္ဘုရား။
ကရုဏာေရွ႕ထား ေၿဖၾကားေပးေတာ္မူပါ အရွင္ဘုရား။ လက္အုပ္ခ်ီမိုးရွိခိုးလ်က္။
အင္း ဒကာေမးတဲ့ ေမးခြန္းေတြက အဘိဓမၼာကုိ ျပန္ၾကည့္မွ ရွင္းေအာင္ေျဖလုိ႔ရမယ္ ဒကာ။ ဦးဇင္းလည္း ခု သီရိလကၤာႏုိင္ငံမွာ ေက်ာင္းတတ္ေနတာဆုိေတာ့ စာအုပ္ကလည္း ဒီမွာမရွိဘူး။ ေနာက္ၿပီး အင္တာနက္မွာ
လုိက္ရွာဖုိ႔ မအားေသးဘူးျဖစ္ေနတယ္။ စာေမးပြဲကလည္း ဒီဇင္ဘာ(၆)ရက္ေန႔ဆုိ
ေျဖရေတာ့မွာေလ။
အဲဒီေတာ့ ဒကာသိခ်င္တဲ့အထဲက တစ္ခုကုိေတာ့ ေျဖေပးလုိက္ပါမယ္။ ျမတ္စြာဘုရားက စ်န္တရားတန္ခုိးေတြကုိ လူမ်ားအထင္ႀကီးေအာင္ ဒုကၡေရာက္ေအာင္ မလုပ္ရဘူး။ မလုိအပ္တဲ့ေနရာမွာ မသံုးရဘူးလုိ႔ မိန္႔ခဲ့တယ္။
စ်ာန္တန္ခုိးကုိဖန္ဆင္ရာမွာ မိမိရဲ႕စိတ္အာရံုက်က္စားမႈေပၚမွာ မူတည္ၿပီး လ်င္ျမန္ေအာင္ ဖန္ဆင္အသံုးခ်ႏုိင္ပါတယ္။ စ်န္တန္ခုိးကုိဖန္ဆင္းမယ္ဆုိရင္ စ်န္တရားကုိ
ျပန္ၿပီးအာရံုျပဳၿပီးမွ ဖန္ဆင္းလုိ႔ရပါတယ္။ မိမိက စ်ာန္တန္ခုိးကုိ အျမန္အသံုးခ်ႏုိင္ေအာင္
ေလ့က်င့္ထားမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေလ့က်င့္မႈေပၚမွာ မူတည္ၿပီး အေႏွးအျမန္ ကြာျခားပါမယ္။ စ်ာန္တန္ခုိးကုိ
တကယ္လုိအပ္တဲ့ေနရာမွာသာ သံုးဖုိ႔ဘုရားရွင္က ခြင့္ျပဳခဲ့ပါတယ္။
ရွင္ေမာဂၢလာန္က လူသားေတြ ငတ္မြတ္ေခါင္းပါးတဲ့အခ်ိန္မွာ ေျမႀကီးကုိလွန္ၿပီး ေအာက္ကေျမၾသဇာေတြကုိ အလြယ္တကူစားလုိ႔ရေအာင္ ဖန္ဆင္းမယ္လုပ္ေတာ့ ဘုရားရွင္က လူသားေတြအတြက္ မိမိကုိယ္ကုိ
အားက်ိဳးခ်င္ေသာစိတ္ေတြ ေပ်ာက္မယ္၊ လူသားေတြရဲ႕၀ီရိယေတြ ေလွ်ာ့ပါးသြားေစမယ္ဆုိၿပီး
တားျမစ္ခဲ့ပါတယ္။ လူသားေတြဟာ ေျမႀကီးကုိလွန္ေပးလုိက္ရင္ အစားအစာကုိ
အလြယ္တကူစားလုိ႔ရရင္ မိမိကုိယ္ကုိ အားကုိးခ်င္တဲ့စိတ္ေရာ
လူသားေတြရဲ႕၀ီရိယအားထုတ္မႈေတြေရာ ေလွ်ာ့သြားမွာမုိ႔ ဘုရားရွင္က ခြင့္မျပဳခဲ့ျခင္း
ျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခုက နဂါးက ရဟန္းေတြၾကားမွာ လူဟန္ေဆာင္ကာ ေ၀ယ်ာ၀စၥလုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ ဂဠဳန္ကနဂါးကုိျမင္သြားၿပီး နဂါးကုိဖမ္းမယ္လုပ္ေတာ့ ကုိရင္တစ္ပါးက သူ႕၏လ်င္ျမန္ေသာစ်ာန္တန္ခုိးျဖင့္
နဂါးေပၚမွာ ဂဠဴန္ထက္ႀကီးမားေသာ ခႏၶာကုိယ္ႀကီးလုပ္၍ ကာကြယ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီမွာ
သူတစ္ပါးကုိ လွ်ပ္တျပက္ကူညီေပးခ်င္တဲ့အခါမွာေတာ့ စ်ာန္တန္ခုိးကုိ
အသံုးျပဳလုိ႔ရပါတယ္။ စ်ာန္တန္ခုိးကုိ ဖန္ဆင္းသူ၏ အဓိ႒ာန္ေပၚမွာမူတည္ၿပီး ၾကာရွည္ေအာင္လုပ္ႏုိင္ပါတယ္။ စ်ာန္တန္ခုိးဖန္သူ၏ အဓိ႒ာန္အေလွ်ာက္ စ်ာန္တန္ခုိးဟာ ျဖစ္ေပးပါတယ္။
Monday, 6 December 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment